- Naslov Vaše web stranice
Prvi element koji posetioci Vašeg websajta vide jeste NASLOV stranice i on mora opisivati šta se nalazi na njoj. Naslov je osnovni element Vašeg websajta. On pomaže posetiocima da odrede šta ih interesuje na Vašem websajtu.
Naslov stranice mora biti jasan, koncizan i smislen. U okviru njega morate da napišete ključne reči koje će privući Vaše potencijalne kupce. - Jednostavna navigacija
Ništa neće pre oterati Vaše posetioce nego konfuzna ili komplikovana navigacija na sajtu. Kada Vaš websajt poseti potencijalni kupac, potrebno je da u svakom trenutku zna na kojoj stranici se nalazi i da jednostavno pronađe stranice koje je već posetio.
Budite sigurni da je navigacioni bar ili meni jednostavno pristupačan i jednostavan za razumevanje. Trebalo bi da bude na svakoj stranici Vašeg websajta i lociran na identičnom mestu na stranici. - Efektivan sadržaj
Reči kojima opisujete Vaš proizvod ili uslugu osnovni su preduslov uspeha Vašeg biznisa. Opis će pomoći ili odmoći potencijalnom kupcu da naruči Vaš proizvod ili uslugu. - Jednostavan proces kupovine / naručivanja
Ukoliko posetioci žele da kupe Vaše proizvod ili uslugu, pomozite im da to učine. Ne ostavite korisnika u nedoumici. Potencijalnom kupcu morate objasniti šta je potrebno da uradi, i to na najjednostavniji mogući način. Ukoliko želite da kupe proizvod, pomozite im tako što ćete nazvati link ili akciju: KLIKNITE OVDE za naručivanje Proizvoda X.
Dostavite Vašim korisnicima jasne i precizne instrukcije kako naručiti proizvod i navedite im šta mogu očekivati prilikom klika na neki link koji ih vodi na stranicu za naručivanje. - Korisne fotografije
Fotografije i slike mogu pomoći Vašim kupcima da vizualizuju Vaš proizvod ili uslugu i njihove prednosti. Obavezno postavite fotografije proizvoda koji prodajete. Atraktivne fotografije Vašeg proizvoda mogu značajno pomoći prodaji.
Ukoliko prodajete više proizvoda, koristite galerije fotografija i fotografije sa linkovima koji pritiskom omogućavaju uvećanu fotografiju Vašeg proizvoda. Ovo je jedna od taktika za brže učitavanje stranice. - Zadržite kontakt s kupcem
Većina posetilaca koji se prvi put nađu na Vašem sajtu neće izvršiti kupovinu. U ovim slučajevima, potencijalni kupci dolaze kako bi se informisali o Vašoj ponudi.
Da biste zadržali kontakt sa potencijalnim kupcima, pronađite način da prikupite njihove e-mail adrese, pozivajući ih da se prijave za besplatne elektronske magazine (newsletters) ili za besplatno snimanje nekog promo-proizvoda (free download). Na ovaj način dobićete šansu da ih redovno obaveštavate o novim proizvodima, promocijama i zadržite uspešan kontakt s vašim kupcima.
Opcija prijavljivanja daje Vam odličnu priliku da posetioce prefedinišete u kupce i zaista maksimizujete Vašu prodaju. Opcija prijave za magazine trebalo bi da bude vidljiva na svakoj stranici, ukoliko je naravno moguće. - Svedočenja kupaca
Najbolji način da izgradite kredibilitet je da uverite Vaše kupce da prodajete proizvod ili uslugu koji zaista vrede. Najbolji način za ovo uveravanje je da uključite svedočenja i komentare zadovoljnih korisnika koji objašnjavaju kako je Vaš proizvod ili usluga pomogao da poboljšaju kvalitet svog života ili poslovanja.
U okviru svedočanstava, upišite imena i adrese Vaših zadovoljnih korisnika, a ukoliko je moguće i njihove fotografije. Ovim ćete personalizovati Vaše preporuke i povećati kredibilitet Vaših usluga.
Ukoliko Vam dizajn sajta dozvoljava, uključite svedočanstva korisnika na početnu stranicu sajta. - Stranica O NAMA
Posetioci su u većini slučajeva skeptični prilikom kupovine online jer na ovaj način se gubi lična interakcija ili poslovanje face-to-face. Najbolji način da uverite korisnike ko ste i šta ste jeste da uključite stranicu O NAMA koja sadrži osnovne informacije o Vama, Vašim zaposlenima i Vašem poslovanju. - Stranica PITANJA I ODGOVORI
Obavezno postavite stranicu PITANJA I ODGOVORI koja sadrži osnovna pitanja korisnika u vezi Vašeg proizvoda / usluge, kao i korisne informacije koje mogu pomoći pri kupovini. - Vaši kontakt podaci
U cilju izvršenja prodaje i izgradnje Vašeg kredibiliteta, postavite potpune informacije o načinima kontaktiranja Vaše firme. Ovo uključuje poštansku adresu, broj telefona, broj telefaxa i e-mail (elektronsku) adresu.
Postavite Vaše kontakt informacije na sve stranice, ukoliko je moguće.